Ken Block már félkészen is halálra nyúzta az új Mustangját
A Gymkhana hetedik részének leforgatása előtt mindössze egyszer tesztelte az amerikai fenegyerek a még félkész, 865 lóerős veterán amerikai izomautót.
A Gymkhana hetedik részének leforgatása előtt mindössze egyszer tesztelte az amerikai fenegyerek a még félkész, 865 lóerős veterán amerikai izomautót.
A toyotás anyuka felszedi a gyerkőcöket az iskolából, majd nyom egy padlógázt a V8-as motornak, és körbefüstöli az egész kertvárosi lakóövezetet.
Látványos beharangozó videó csinál kedvet a Need for Speed következő részéhez.
Matt Powers profi driftversneyző 360 fokos fordulatot mutatott be, igen nagy tempónál, keresztben sodródva.
Ken Block, a gymkhana Neymarja, Neymar meg a foci Ken Blockja szóval egyenlő erők csaptak össze egy látványos videóban.
A Subaru megvalósította kicsiben azt, amiről Ken Block híressé vált.
Ken Block, az amerikai autósport fenegyerek igazi csemegével örvendeztette meg a már kultikusnak mondható Gymkhana-videósorozat rajongóit: a legutóbbi, a sorban a hatodik film egyedi, sisak- és lábtérkamerával, illetve egyéb nyalánkságokkal megspékelt változatát adta közre.
Megcsinálta a Ford a tavalyi karácsonyi idétlenkedése folytatását.
Az amerikai guminyúzó legújabb kedvence egy hátsókerék-meghajtású 1978-as Ford Escort raliautó, 333 lóerős motorral, brutális szélesítésekkel és gymkhanára kihegyezett futóművel.
A gymkhana amerikai fenegyereke egy előszériás prototípusra csapott le a Ford kölni gyárában, ahol a maga látványos stílusában meg is mutatta, hogy mire képes a 320 lóerős, összkerekes sportkompakt.
Miután megjelent a gumifüstölő Gymkhana Művész Úr legújabb műve a múlt héten, gyorsan lecsaptak rá az epigonok is.
A jó öreg Kenny B’, aki mellesleg tényleg nem is olyan fiatal már a maga 46 évével, egy hozzá illő retro Mustanggal nyírja az aszfaltot, talán minden eddiginél keményebben a Gymkhana Sevenben.
Az amerikai fenegyerek ezzel az egyedileg épített, összkerék-meghajtású autóval forgatja a várva várt új Gymkhana epizódot.
Az autós oldalak szép hagyományt teremtettek azokkal a teljesen értelmetlen, ám szexis videókkal, amelyeken fürdőruhás szépségek visítanak autóztatás közben.
A gymkhana nagymenő most két DTM-es és egy olasz sportkocsikat hajtó bajnokság versenyzőjével trükközik. Töksötétben.
Mi az eredmény, ha egymásnak eresztünk egy F1-világbajnokot és a gymkhana ördögöt Ken Blockot? Egészen érdekes összehasonlítást jelent mindig a szakágak közötti megmérettetés. Gyakran kiderül, hogy a Forma–1-es autók mellett más versenyágakban is milyen elékpesztő teljesítménnyel mennek.
Újabb durvulásra készül a gymkhana-király Ken Block, ráadásul az amerikai fenegyerek ezúttal olyan autóversenyzőket is meghívott, mint például a Német Túraautó Bajnokság (DTM) két ásza, Augusto Farfus és a címvédő Mike Rockenfeller. Azt egyelőre nem tudni pontosan, hogy milyen látványossággal szolgálnak, azt viszont igen, hogy nagyon készülnek.
Az első látványterv után nem kellett sokat várni arra, hogy az amerikai autósport-fenegyerek, Ken Block megmutassa a nagyközönségnek új játékszerét, a Ford F-150 Raptor alapjaira fejlesztett lánctalpas erőgépet.
Ken Blockról jóideje tudjuk, hogy nem tud egyhelyben ücsörögni, mindig sántikál valamiben. Ha épp nem ralizik vagy ralikrosszozik, akkor sokmilliós nézettségű gymkhana videót forgat, most azonban egy minden korábbinál extrémebb ötletét valósította meg…
Az amerikai fenegyerek a Gymkhana 6-ban igencsak feszegeti a 650 lóerős Ford Fiesta határait, de a kis gép zokszó nélkül tűri még a driftelés közbeni ugratásokat is.